Wat te doen bij explosieve groei?

Nederlandse ceo's helpen groeiondernemers dromen realiseren

Op 4 oktober, in de Amsterdam Arena, kunnen groeiondernemers in gesprek met Nederlandse CEO’s over ambities, dromen, groeipijnen en –stuipen, onder meer met Harold Goddijn (TomTom), Harald Swinkels (Nederlandse Energie Maatschappij), Colinda Hoegee (De Tuinen/Holland & Barrett), René Frijters (Knab), Heleen Dura-van Oord (DQ&A Media Group) en Jitse Groen (Thuisbezorgd.nl). ’s Avonds spreken Richard Branson, Al Gore, Anita Elberse en Bear Grylls, tijdens Inspiration 360 in het Ziggodome, openhartig over hun ultimate survival, van droom naar succes.

Loslaten

Het middagprogramma start om 15:30 uur. Drie snel groeiende ondernemers, Jeroen te Wierik van Azerty en Judith de Ruijter en Nikki Hateley van A Little Lovely Company, delen hun groei-ervaringen, hun survivals. Azerty is een e-tailer en levert computers en elektronica in Nederland en België. Jeroen: “We zijn groot geworden met het leveren van computeronderdelen. Daarmee hebben we een fijnmazig distributienetwerk opgezet van leveranciers die tegen een goede prijs met een goede service snel kunnen leveren. We hebben veel hobbels moeten nemen, maar het moeilijkste vonden we toch dat je op een gegeven moment zaken los moet laten. Jarenlang hebben mijn partner en ik veel zaken zelf geregeld binnen de organisatie en dan is het opeens tijd om dat over te dragen. Niet gemakkelijk. Ga ik een bedrijf leiden of blijf ik die meewerkend voorman?”

Hard gegroeid

Ontwerpster Judith de Ruijter startte met Nikki Hateley in 2013 hun gezamenlijke avontuur: A Little Lovely Company. Met oog voor design maken ze persoonlijke decoraties. Het bedrijf is in slechts twee jaar tijd uitgegroeid van twee naar meer dan 65 werknemers,” aldus Judith: “we groeien op eigen geld, wat erin komt, wordt geïnvesteerd. Dat is wel een uitdaging. Een paar maanden geleden groeiden we zo hard, dat er te weinig financiële armslag was om de vraag aan te kunnen voldoen. Dat hebben we in goed en open overleg met onze producent in China aangepakt.”

Twee voor één prijs

Het  middagprogramma wordt georganiseerd door nlgroeit, een initiatief van het Ministerie van Economische zaken, de Kamer van Koophandel en NLevator. Geïnteresseerde groeiondernemers kunnen zich voor het middag- én avondprogramma aanmelden via www.nlgroeit.nl. De kosten voor de nlgroeit VIP kaart Inspiration360 bedragen € 500,- (ex BTW), inclusief diner, zitplaatsen rond het podium en parkeerkaarten.


Pagina Afdrukken
Verzenden per mail

 

Kamer van Koophandel Logo Financiële Telegraaf

Kennispartners:

Logo Atradius NLO logo Logo Rijksdienst voor Ondernemend Nederland
Logo TNO