Milvum

Floor Assist

Floor Assist

Bedrijfsnaam Milvum
KvK Nummer 66644992
Website www.milvum.com
Beschrijving onderneming Milvum is een innovatief bedrijf dat corporates en overheden helpt in digitale transformatie trajecten. Met een gemiddelde leeftijd van 27 jaar en projecten met de nieuwste technologieën is de blik iedere dag op de toekomst gericht. Wij maken apps op de werkvloer en daardoor werken leuker, makkelijker of efficiënter. In samenwerking met klanten zoals de overheid en ING transformeren wij werkvloeren zodat ze klaar zijn voor morgen. Milvum, wat Latijn is voor vlieger (vandaar het hippe logo), is de frisse partner voor advies in de constant veranderende digitale wereld. Wil je met een nieuwe wind mee waaien, dan ben je bij ons aan het juiste adres.
Naam innovatie Floor Assist
Beschrijving innovatie In samenwerking met ING startten we in 2017 een innovatietraject waarbij wachtrijmanagement, interne samenwerking en een memorabele ontmoeting voor de klant in de kantoren centraal staat. Uit dit innovatietraject is Floor Assist ontstaan. Floor Assist bestaat uit een tablet voor de Floormanager, die de klanten ontvangt, én een smartwatch voor de adviseurs. Adviseurs krijgen informatie m.b.t. de volgende klant doorgestuurd naar de smartwatch en kunnen zo de klant persoonlijk ontvangen / ophalen uit de wachtruimte (zij kennen klant karakteristieken en reden van bezoek). Een persoonlijke en memorabele ontmoeting tussen adviseur en klant. Ook stelt Floor Assist de Floormanager in staat de wachtrij en klantervaring optimaal te managen. Bekijk hier Floor Assist in Actie (filmpje: 2 minuten) https://milvum.com/cases/floor/
Website innovatie https://milvum.com/cases/floor/
Noodzaak en belang van deze innovatie Door de huidige implementatie van Floor Assist in 6 Nederlandse en 2 kantoren in België wordt er een nieuwe standaard gezet wat betreft wachtrijmanagement in retail en hospitality. Voor het bedrijf die de oplossing gebruikt, creëren we overzicht, rust en warmer klantcontact. Daarbovenop genereren we met de Floor Assist oplossing gestructureerde data waar de filialen in kwestie vroeger geen beschikking over hadden. Zodra een bedrijf overstapt op deze manier van wachtrijmanagement en die voordelen ervaart, zijn ze verkocht aan deze nieuwe manier van werken en resultaten die het platform biedt. Vanuit het klant (consumenten) perspectief verandert er ook veel. Waar men vroeger gewend was zelf de wachtrij in de gaten te houden is dit in de loop der jaren verandert naar een “zuilensysteem”. Wij bedoelen hiermee de digitalisatie van het ouderwetse “nummertje trekken” bij de plaatselijke slager of bakker, naar een systeem waar de klant bij een zuil een nummertje kon trekken. Door de implementatie van Floor Assist, verschuift dit paradigma opnieuw. Zelf, onpersoonlijk een nummertje trekken is niet langer wat de klant verwacht en/of accepteert. Nee, op termijn verwacht de klant ontvangen te worden door een host en op zijn gemakt te kunnen wachten in de “Huiskamer” van het kantoor. Wanneer hij dan aan de beurt is wordt zij persoonlijk begroet door een adviseur die al kennis heeft genomen van de reden van haar bezoek én bovenal herkent. De persoonlijke aanpak. Mede omdat de klant (consument) vaker via deze persoonlijke weg in contact komt met bedrijven, gaat zij dit op termijn bij elk bezoek bij elke partij verwachten. Kortom, de adoptie van Floor Assist door Retailer / Hospitality firma A betekent dat Retailer / Hospitality firma B hierin moet volgen.
Bijdrage aan een betere wereld
In welke mate is de innovatie nieuw en origineel Na grondige research aan het begin van dit traject hebben we kunnen uitsluiten dat er een vergelijkbare oplossing bestaat. Hiermee bedoelen wij: - Met Floor Assist realiseren wij vernieuwend en persoonlijk ontvangst m.b.v. technologie zonder dat de technologie de taak van de mens overneemt -Eerste toepassing van Smartwatches binnen een corporate op grote schaal en nauw verweven met het huidige bedrijfsproces. - Security: Eerste toepassing van MDM tooling op Smartwatches (Androidwear) binnen bedrijfsomgeving.

Pagina Afdrukken
Verzenden per mail

 

KvK logo   Logo Financiële Telegraaf

Kennispartners:

Logo Atradius NLO logo Logo Rijksdienst voor Ondernemend Nederland
Logo TNO