Brand Encounters

TweeKracht - KernKrachten spel.

TweeKracht - KernKrachten spel

Bedrijfsnaam Brand Encounters
KvK Nummer KvK 17235078
Website www.brandencounters.com
Beschrijving onderneming Brand Encounters vervult de behoefte van grote en kleine ondernemers om meer inzicht in hun bedrijf en het eigen ik te krijgen. Vanuit daar bouwt Brand Encounters aan identiteiten, communcatiemiddelen, strategie etc.
Naam innovatie TweeKracht - KernKrachten spel.
Beschrijving innovatie Brand Encounters is een niet alledaags communicatiebureau gespecialiseerd in (bedrijfs)identiteit, en daarop gebaseerde branding, online en offline marketing- en communicatiestrategie. Onze doelgroep bestaat uit corporates, middelgrote ondernemingen, start ups en scale ups. Mieke Boogert, oprichtster van Brand Encounters heeft een persoonlijke missie. “Net als mijn onderneming, kijk en kleur ik anders, waardoor ik betere en effectievere resultaten behaal. Zo tekende ik als een linkshandige met rechts, wat niet mocht van school. Die eigenheid, dat rebelse is wat mij ook aantrekt in MKB ondernemingen. Door het werken met honderden ondernemers kwam ik erachter dat die eigenheid de basis vormt van het succes van succesvolle MKB ondernemers. Ik maakte er mijn persoonlijke speerpunt van om deze eigenheid te ontdekken en te versterken. Zo is TweeKracht ontstaan na 4 jaar intensieve research. Dit leidde tot een hyper effectieve methodiek TweeKracht, die het mogelijk maakt in 10 minuten de KernKrachten van een ondernemer naar boven te krijgen. Het is dan ook: De snelste route naar je beste ik.”
Website innovatie www.tweekracht.nl
Noodzaak en belang van deze innovatie De TweeKracht Methodiek heeft een positieve impact op de ondernemers, werkteams en individuele werknemers. We verbinden ze sterker met elkaar en zichzelf waardoor de onderneming positiever, veerkrachtiger en aantrekkelijker wordt.
Bijdrage aan een betere wereld
In welke mate is de innovatie nieuw en origineel Nog nooit is er een integrale methodiek ontwikkelt die op zo sneller en krachtig inzicht geeft in de allerdiepste knelpunten en drijfveren van mens en organisatie om blijvend aansluiting te vinden met de markt die men bedient.

Pagina Afdrukken
Verzenden per mail

 

KvK logo   Logo Financiële Telegraaf

Kennispartners:

Logo Atradius NLO logo Logo Rijksdienst voor Ondernemend Nederland
Logo TNO