Embrosa

De Social Media Tip Tool

Smartphone

Bedrijfsnaam Embrosa
KvK Nummer 66026334
Website www.embrosa.com
Beschrijving onderneming Embrosa maakt marketing betaalbaar en begrijpelijk voor iedere lokale ondernemer door gebruik te maken van slimme technologie. Embrosa is de marketingvriend(in) in de broekzak van lokale ondernemers.
Naam innovatie De Social Media Tip Tool
Beschrijving innovatie Spotify voor social media berichten. Te gebruiken door lokale winkeliers. Dat is de Social Media Tip Tool Lokale winkeliers/ondernemers kunnen in de App uit een grote bibliotheek zelf hun perfecte social media bericht kiezen. Ze kunnen dit gebruiken als inspiratie of met 1 druk op de knop delen op Facebook, Instagram of Twitter. Marketingbureau’s, fotografen, vloggers en bloggers kunnen content toevoegen aan de App. Zij krijgen betaald per keer dat een lokale ondernemer het bericht deelt. Ook groothandels en leveranciers van lokale ondernemers kunnen promotiemateriaal en social media berichten toevoegen aan de bibliotheek. Hiermee helpen ze hun ‘resellers’, lokale winkeliers, met het promoten van hun merken of producten onder eindconsumenten. Immers, ook lokale ondernemers willen graag hun winkel, producten en diensten onder de aandacht brengen van klanten, maar ze weten niet hoe. Geld om de marketing uit te besteden hebben ze niet. Embrosa helpt ze daarom. Embrosa is de marketingvriend(in) in de broekzak van lokale ondernemers.
Website innovatie http://www.embrosa.com/voordelen-van-de-social-media-tip-tool-smtt/
Noodzaak en belang van deze innovatie Wij geloven in de kracht en het vakmanschap van lokale winkeliers en lokale ondernemers. Wij geloven ook dat door het slimmer inzetten van online technologie we deze lokale ondernemingen toekomstbestendig kunnen maken. Met hun kleine winkels en salons kleuren deze lokale ondernemers de winkelstraten. Vol passie vertellen ze over hun producten. In hun eigen winkel of salon zijn ze de koning, maar ze hebben hulp nodig om hun vakmanschap (online) aan de wereld te presenteren. In tegenstelling tot grootwinkelbedrijven beschikken ze niet over de marketingkracht die ze verdienen. Daarom creëren we een grote bibliotheek vol kant-en-klare marketinguitingen die lokale ondernemers eenvoudig kunnen delen met hun volgers en klanten. We zijn begonnen met social media berichten en nieuwsbrieven, later volgt drukwerk en andere marketinguitingen. We snoepen geen markt af van (lokale) reclamebureaus en marketingbureaus. We nodigen juist deze bureau’s uit om content toe te voegen. En zo ‘makelen’ we content-makers met lokale ondernemers.
In welke mate is de innovatie nieuw en origineel Er bestaat nog geen marketingbureau in App-vorm. Daarnaast is de geldende overtuiging dat content en marketinguitingen ‘uniek’ moeten zijn en dat ‘duplicated’ content (hergebruiken van content) als vloeken in de kerk is. Wij zien juist de kracht van het delen van marketinguitingen tussen lokale ondernemers. Alleen daarmee is marketing ook echt betaalbaar en toegankelijk te maken voor lokale ondernemers.

Pagina Afdrukken
Verzenden per mail

 

Kamer van Koophandel Logo Financiële Telegraaf

Kennispartners:

Logo Atradius NLO logo Logo Rijksdienst voor Ondernemend Nederland
Logo TNO