BarDoggy BV

BarDoggy app.

Bardoggy app op scherm smartphone

Bedrijfsnaam BarDoggy BV
KvK Nummer 63019876
Website www.bardoggy.com
Beschrijving onderneming BarDoggy is een innovatief MKB bedrijf dat helpt om de horeca sector te vernieuwen. Via een app is het voor consumenten mogelijk om lekkere drankjes te ontdekken en deze tegen een gereduceerd tarief te kopen. In ruil daarvoor krijgt de horeca locatie inzicht in wie zijn gasten zijn en kan hij deze via social media re-targetten. Het is voor het eerst in de geschiedenis mogelijk voor horeca ondernemers om een relatie op te bouwen met hun gasten en in te spelen op hun persoonlijke voorkeuren.
Naam innovatie BarDoggy app.
Beschrijving innovatie Productactivatie in het ‘grijze horeca circuit’ was nog nooit zo eenvoudig. Met BarDoggy besparen beverage suppliers tot wel 80% van hun marketing budget door middel van gerichte en meetbare activatie campagnes in de horeca. Via campagnes worden eigen coupons aangemaakt die gekoppeld worden aan de aangesloten locaties. Via de BarDoggy app kunnen consumenten eenvoudig nieuwe drankjes ontdekken en verzilveren bij aangesloten locaties in hun omgeving. Via het Dashboard volgen de merken de prestaties van hun campagnes en zien ze meteen welke producten en locaties het beste presteren en welke doelgroep gebruik maakt van de acties. Merken zoals Heineken, Bacardi, RedBull, Jagermeister, Bols en nog veel meer krijgen op deze manier inzicht in wie hun klanten zijn, hoe zij zich door het uitgaansleven bewegen en kunnen ze direct een aanbieding doen op een relevant tijdstip gebaseerd op hun locatie.
Website innovatie www.bardoggy.com
Noodzaak en belang van deze innovatie De horeca/café sector loopt enorm achter als het gaat om innovaties. Daar waar de consument het gebruik van smartphones volledig heeft omarmt beschikken horeca locaties nog nauwelijks over (relevante) klant data. Dit resulteert in inefficiënte marketing campagnes die door de gast niet gezien worden of als vervelend worden ervaren. Door onze innovatie kunnen consumenten rechtstreeks aangesproken worden op een door hun gewenst moment met op hun afgestemde content die als zeer gewenst ervaren wordt.
In welke mate is de innovatie nieuw en origineel BarDoggy is nu 2 jaar bezig met de uitrol van het platform. Het is wereldwijd uniek en wordt ook al in meerdere landen in een pilot getest.

Pagina Afdrukken
Verzenden per mail

 

Kamer van Koophandel Logo Financiële Telegraaf

Kennispartners:

Logo Atradius NLO logo Logo Rijksdienst voor Ondernemend Nederland
Logo TNO