Blast! Media BV

Digitaal stoepbord

Voorbeelden van digitale stoepborden

Bedrijfsnaam Blast! Media B.V.
KvK Nummer 58170758
Website http://www.blastmedia.nl/
Beschrijving onderneming Blast! Media levert, beheert en exploiteert Digitale Billboards (LED videoschermen en videowalls) en narrowcasting op de beste zichtlocaties. Blast! Media biedt hierbij volledige ontzorging en regisseert alle facetten, van levering tot en met acquisitie van de zendtijd en opmaak van beeldmateriaal. Via presentatie op onze schermen kunt u op de juiste locatie uw doelgroep interactief, inspirerend en promotioneel bereiken. Uw bedrijf, service, product, evenementen aankondigingen en aanbiedingen met maximale attentiewaarde op blikvangers van formaat!
Naam innovatie Digitaal stoepbord
Beschrijving innovatie Deze unieke blikvanger zal niet onopgemerkt blijven voor uw (potentiƫle) klant! Door onze unieke software bent u in staat op elk moment van de dag uw boodschap te wijzigen en zo van passanten klanten te maken. Deze nieuwe manier van presenteren biedt een breed scala aan mogelijkheden en levert u direct meer omzet op.
Website innovatie
Noodzaak en belang van deze innovatie Een ontwikkeling uit eigen keuken waar we gepast trots op zijn; het digitale stoepbord! De eerste stoepborden zijn door Versplatform Nederland (Keurslagers), Centerparcs en andere toonaangevende organisaties ontzettend goed ontvangen. Bij presentatie in de Jaarbeurs is veel interesse getoond en aanvragen en bestellingen volgen elkaar in rap tempo op! Voor ons een teken dat we met dit product een antwoord bieden op de groeiende vraag naar outdoor narrowcasting.
In welke mate is de innovatie nieuw en origineel Uniek? Dat zeker. Het gaat namelijk niet alleen om het product zelf; Blast! biedt een all-in concept waarbij onder andere garantie, beheer van content en beeldmateriaal is ingesloten. Een aantrekkelijke investering door een uitgebreid aantal aankoop- en financieringsmogelijkheden. Achter de aanschaf van analoge stoepborden gaan hoge kosten schuil; opmaak, drukwerk en personeelskosten voor de vervanging van de posters. Digitale content is eenvoudig aan te passen aan de actualiteit, trekt door bewegend beeld meer aandacht, en is een unieke blikvanger. Door de outdoor-uitingen te koppelen aan indoor creeer je een geheel nieuwe beleving. Exact waar de huidige consument om vraagt!

Pagina Afdrukken
Verzenden per mail

 

Kamer van Koophandel Logo Financiƫle Telegraaf

Kennispartners:

Logo Atradius NLO logo Logo Rijksdienst voor Ondernemend Nederland
Logo TNO