Biobite Nederland BV

Biobite LKKR

BioBite

Bedrijfsnaam Biobite Nederland BV
KvK Nummer 61075957
Website www.biobite.nl
Beschrijving onderneming Biologische voeding met letterlijk een bite, dat is Biobite. Dat biologische aspect hoeven we niet uit te leggen. Anderen doen dat al heel goed. Maar over die bite, willen we graag wat kwijt. Goed kauwen, smaakt beter. We denken, dat het belangrijk is om op je eten te kauwen. Dit is de hoofdreden: goed kauwen geeft een verzadigingsgevoel. Daardoor blijf je langer weg bij tussendoortjes, die beter achterwege kunnen blijven. Biobite is dus niet alleen natuurlijke en weinig bewerkte ingrediënten binnenkrijgen. Het is ook overgeïndustrialiseerd fopvoedsel op afstand houden. De weerstand tegen verleiding verdient een zo groot mogelijke kans. Daarom hebben we Biobite vanaf het begin heel erg lekker gemaakt. Want lekker verrijkt het leven.
Naam innovatie Biobite LKKR
Beschrijving innovatie Biobite LKKR is onze stoere krachtkoek. We brengen hem uit in de varianten Boekweit en Spelt. Waardevolle granen, aangevuld met haver en gierst, maken dat er echt wat te kauwen is. En voor de rest is LKKR natuurlijk lekker. Biobite LKKR is onze stoere krachtkoek. We brengen hem uit in de varianten Boekweit en Spelt. Deze waardevolle granen, aangevuld met haver en gierst, maken dat er echt wat te kauwen is. Houdbaarheid Biobite LKKR bevat geen conserveermiddelen. Na de bakdatum is Biobite twee weken houdbaar in de winkelkoeling of koelkast thuis. Biobite LKKR Spelt reep 50g Biobite LKKR Spelt dubbelreep 100g Biobite LKKR Spelt halve koek 300g Biobite LKKR Spelt hele koek 650g Biobite LKKR Boekweit reep 50g Biobite LKKR Boekweit dubbelreep 100g Biobite LKKR Boekweit halve koek 300g Biobite LKKR Boekweit hele koek 650g
Website innovatie
Noodzaak en belang van deze innovatie Echte gezonde voeding voor lichaam en geest dit ook in het gedrag. Goed Kauwen is essentieel voor een gezonde vertering, goede opnamen van voedingsstoffen in het lichaam. Gedragsbewustwording en verandering is altijd moeilijk, weerstand tegen verandering is al nr 1.
In welke mate is de innovatie nieuw en origineel De natuur bestaat al miljarden jaren. Koek al duizenden jaren. Dus is er nog iets nieuws aan Biobite? Ja, want consumenten blijkens telkens aangenaam verrast te zijn. De niet-zo-(eco)voedingsbewuste consument zegt vaak: “O, maar dit is wel lekker! Is er niet stiekem toch een schep suiker ingedaan?” Ook de biologisch georiënteerde consument ervaart Biobite als een vernieuwing. “Eindelijk wat anders in het koelversschap van de ecowinkel! En het ziet er niet zo saai, grijs en verantwoord uit.” Inderdaad, Biobite zweeft en preekt niet, maar is vrolijk en recht-voor-zijn-raap: “Lekker kauwen, anders begrijpt je lichaam niet dat het goed gegeten heeft.”

Pagina Afdrukken
Verzenden per mail

 

Kamer van Koophandel Logo Financiële Telegraaf

Kennispartners:

Logo Atradius NLO logo Logo Rijksdienst voor Ondernemend Nederland
Logo TNO