Ockyz

Sweakers

Bedrijfsnaam Ockyz
KvK Nummer 60121068
Website www.ockyz.com
Beschrijving onderneming Ockyz heeft eind 2014 via Crowdunding (Symbid) in 2 weken tijd € 100.000 opgehaald door het verkopen van aandelen (4% aandelenbelang). We hebben de ambitie om in Juni 2015 de meest succesvolle Nederlandse (pledging) Crowdfunding campagne ooit te lanceren op Indiegogo (concurrent van Kickstarter). De bedoeling is om dit keer niet aandelen, maar onze producten te verkopen. Doelstelling: meer dan een half miljoen omzet genereren binnen 30 dagen. Indiegogo heeft meer dan 13 miljoen unieke bezoekers per maand en 35% daarvan zijn vrouwen. De Kick Off is gepland voor 10 Juni 2015. Onze doelgroep is tweeledig. De moeders, tussen de leeftijd 25 en 40 jaar met een of meer kinderen. Dat er voldoende animo is onder deze groep voor onze innovatie is te merken op Social Media. Op Facebook hebben we inmiddels meer dan 40.000 volgers, voornamelijk vrouwen die erg enthousiast zijn over ons idee. Daarnaast zullen we ons ook richten op de doelgroep die de producten gaat gebruiken, de Kidz. Aangezien dit een totaal nieuw product is op de markt en ook voor de kinderen even wennen is, zullen we ook veel effort steken in het bouwen van onze brand zodat de Kidz empathie gaan krijgen voor Ockyz. Ons logo, de Octopus, zullen we daarom gebruiken in Entertainment (Muziek, Video, Boekjes, etc) zodat de Kidz Ockyz leuk gaan vinden. Daarnaast zullen we andere producten, zoals speelgoed en zwemkleding ontwikkelen zodat de Kidz meer affiniteit gaan krijgen voor Ockyz. Het is de bedoeling dat ze het leuk vinden dat ze Ockyz dragen. Het moet Cool zijn! “Have Fun, Be Cool!” is onze boodschap.
Naam innovatie Sweakers
Beschrijving innovatie Sweakers moeten voorkomen dat kinderen uitglijden bij zwembaden. Het is een product dat kinderen kunnen gebruiken tijdens het zwemmen en lopen. Het blijft dus continue aan de voeten. Verder is het een product dat een levensduur moet hebben van meer dan 12 maanden. Het product moet verder hygiënisch zijn (anti bacterieel), makkelijk te dragen zijn, ‘fashionable’ zijn (vele coole designs) en uiteraard veilig.
Website innovatie
Noodzaak en belang van deze innovatie Meer dan de helft van alle ongelukken in en rondom zwembaden is het gevolg van uitglijden.
In welke mate is de innovatie nieuw en origineel Er is wereldwijd geen product in de markt dat op ons product lijkt: - open tenen - fashionable - gericht op kidz - hygiënisch (anti bacterieel) - comfortabel - licht (gewicht)

Pagina Afdrukken
Verzenden per mail

 

Kamer van Koophandel Logo Financiële Telegraaf

Kennispartners:

Logo Atradius NLO logo Logo Rijksdienst voor Ondernemend Nederland
Logo TNO