The Selfservice Company BV,
34e plaats MKB Innovatie Top 100 2013
Virtuele medewerker helpt zoeken
The Selfservice Company (TSC) ontwikkelt virtuele medewerkers die wereldwijd dagelijks 120.000 klantvragen beantwoorden voor onder andere Ziggo, KPN, British Telecom en Toys R Us. Deze virtuele assistenten vormen het menselijke gezicht van de website van de bedrijven. De Virtuele Assistent wordt door bedrijven gezien als een teamlid dat hun klanten online ontmoet en hen dichterbij brengt.
Grote besparingen
Klanten van TSC zijn erg tevreden over de virtuele medewerker omdat ze grote besparingen hebben gerealiseerd; klanten bellen en e-mailen minder en zijn meer tevreden. Ook stijgen de online verkopen en ontstaat er een groter inzicht in de klantbehoeften.
Communicatie stroomlijnen
The Selfservice Company maakt gebruik van natuurlijke spraakherkenning en geoptimaliseerde Semantic Search protocollen waardoor de Virtuele Assistenten de gestelde vragen in de juiste context plaatsen. De technologie stroomlijnt de communicatie tussen consumenten en bedrijven, waardoor meer contacten online succesvol afgerond kunnen worden.